Prešernova ulica 2 , 3000 Celje, Delovni čas: ponedeljek-petek: 9-18h, sobota 9-12h, nedelje in prazniki: zaprto

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Hvaležni za vaše zaupanje, da ste se odločili za nakup turističnega aranžmaja v naši agenciji. Trudili se bomo, da bodo potovanja izvedena v obojestransko zadovoljstvo. Ker se zavedamo, da lahko pride do neljubih situacij pred potovanjem ali med njim, Vas prosimo, da preberete Splošne pogoje in koristne informacije.

SPLOŠNI POGOJI se nanašajo na vse turistične aranžmaje, ki so v organizaciji naše agencije in so sestavni del vseh naših programov, razen če izrecno ne navedemo veljavnosti posebnih pogojev v posameznem programu. Za turistične aranžmaje, ki so v organizaciji drugih agencij, veljajo njihovi Splošni pogoji.

ORGANIZATOR POTOVANJA je potovalna agencija, ki je v pogodbi o potovanju navedena kot organizator potovanja in jamči za izvedbo objavljenega programa po vsebini aranžmaja. V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje po internetu se šteje, da je potnik sprejel določila teh Splošnih pogojev poslovanja takrat, ko je telefonsko oziroma po internetu naročil turistični aranžma. Splošni pogoji in navodila za turistične aranžmaje ta Britannia tours se nanašajo na naročnika oziroma potnika, ki je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup in plačilo turističnega aranžmaja ali druge storitve.

PRIJAVE sprejemamo v poslovalnici turistične agencije Britannia tours in pooblaščenih agencijah po vsej Sloveniji do 30 dni pred odhodom oz. do zasedbe prostih mest in so zavezujoče. Ob prijavi skleneta organizator, TA Britannia tours in potnik prijavni dokument, slednji vplača 30% cene potovanja in prijavnino, ki znaša 12,00 EUR na prijavnico. Če se prijavi samo 1 oseba na prijavnico pa 6,00 EUR. Pri enodnevnih izletih prijavnine ne zaračunavamo. Ob prijavi se morajo priložiti ustrezni in veljavni dokumenti, navesti se morajo vsi za določen aranžma potrebni osebni podatki. Prijavite se lahko tudi preko telefona, elektronske pošte ali spletnega obrazca. Prijava po telefonu ali internetu se šteje za sklenjeno s plačilom obroka ali s posredovanjem podatkov s plačilne kartice za transakcijo. Kadar pa potnik telefonsko naroči aranžma, ga mora v opcijskem času (1-5 dni) potrditi s plačilom, v primeru neplačila pa odstopi od namere potovanja. Rok prijave velja do zasedbe prostih mest. V kolikor se potnik odloči za rezervacijo na vprašanje, veljajo pogoji za sklenitev pogodbe, ki so označeni na opcijskem dokumentu. Za rezervacijo na vprašanje potnik vplača tudi  30% cene aranžmaja in v primeru ko je rezervacija potrjena se to plačilo upošteva, v nasprotnem primeru pa se vrne na transakcijski račun. Potnik lahko plača z gotovino ali z drugim predvidenim plačilnim sredstvom. V skladu s pogoji poslovanja finančnih institucij, v primeru gotovinskega ali negotovinskega plačila (kreditne kartice, maestro, BA, …) turističnega aranžmaja ali druge storitve TA Britannia tours, v primeru vračila plačila TA Britannia tours v nobenem primeru ne more izplačati gotovine, potnik pa lahko zahteva dobropis, ki ga agencija izvede preko banke, na potnikov TRR, če je do njega upravičen. Kadar za potnika turistični aranžma rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

CENE so določene s programom aranžmaja, so v EUR/osebo, ali EUR/apartma, mobilno hiško in veljajo od dneva objave naprej do preklica oz. spremembe v ponudbi. Cene veljajo (če ni drugače navedeno) za 1 dnevno bivanje ene osebe v hotelu oz. 1 dnevni najem apartmaja za ustrezno število oseb, pri počitniških izletih pa za celotno potovanje. Cene so izračunane dne 01.08.2018 in vključujejo glavno storitev in DDV, dodatne storitve pa so za doplačilo. TA Britannia tours si na podlagi 900. člena obligacijskega zakonika pridržuje pravico do spremembe cene, če je po sklenitvi pogodbe prišlo do ne nadzorljivih sprememb (tečaj, zvišanje cene prevoznika), ki vplivajo na ceno aranžmaja ali če se ne prijavi vsaj minimalno število potnikov ter na podlagi 902. člena istega zakonika pravico do odpovedi potovanja. Če sprememba cene preseže 10%, ima potnik pravico odstopiti od pogodbe. O spremembah cene obvestimo potnike pisno, 20 dni pred pričetkom potovanja v primeru tečajnih razlik ali spremembe v tarifah prevoznikov, medtem ko za minimalno št. potnikov 7-5 dni pred odhodom. TA Britannia tours lahko v programu določi, da potnik plača storitve, ki bodo opravljene na kraju samem in v tem primeru ne nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj kot informator. TA Britannia tours lahko v programu določi ceno aranžmaja, pri tem pa izrecno navede, da se lahko cena zviša, v kolikor se bo prijavilo manj potnikov. Končna cena aranžmaja bo obračunana pred odhodom (glede na število prijavljenih potnikov) in je navedena v dopisu “Obvestilo pred odhodom na potovanje”,  ki ga pošljemo najpozneje 7-5 dni pred potovanjem. Tako določilo o številu prijavljenih potnikov morajo potniki sprejeti in ne morejo odstopiti od pogodbe v primeru ko pogoji za nižjo ceno niso nastopili. Za dodatne storitve (soba z razgledom, dodatni izlet, ki ni v ceni potovanja) se mora stranka dogovoriti ob rezervaciji. Za kasneje izražene želje ne moremo podati garancije. TA Britannia Tours lahko v programu določi, da potnik plača storitve, ki bodo opravljene na potovanju, na kraju samem. V tem primeru Ta Britannia Tours ne nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj kot informator.

DARILNI BONI V ta Britannia tours so na voljo tudi darilni boni, ki so veljavni od datuma izdaje do datuma, ki je naveden na bonu.

OBVESTILO PRED ODHODOM, ali voucher potnik prejme 7-5 dni pred potovanje po pošti ali po elektronski pošti (z izjemo enodnevni izleti, kjer je že na programu in prijavnici vse navedeno). Če obvestila zaradi možnih napak (pošta, naslov) pri posredovanju ne prejmete, se obrnite na prodajno mesto pravočasno pred odhodom.

PLAČILO. Ob prijavi se plača prijavnina in stroški rezervacije v višini 30% aranžmaja, oziroma toliko, kot je navedeno v programu. V kolikor ni v ponudbi drugače navedeno, se mora preostali del plačati najkasneje 14 dni pred odhodom. Popusti za hitre prijave in zvestobo se ne seštevajo. Potnik si lahko izbere kateri popust bo izkoristil. Otroci do 12. leta starosti imajo na avtobusnih potovanjih 25% popusta, če se prijavijo skupaj z dvema odraslima osebama, razen če je v programu drugače navedeno. Na letalih se popusti obravnavajo glede na konkreten primer.

OBROČNO je možno plačevanje s karticami VISA do 12 obrokov. Pri obročnem plačevanju zaračunavamo manipulativni strošek v višini 10 € ne glede na število obrokov. Zadnji obrok sme zapasti v mesecu decembru 2018. Minimalna višina obroka je 60 €.

ZAVAROVANJE. Potniki so za čas potovanja v primeru nezgode zavarovani avtomatsko in je osnovno nezgodno zavarovanje že vključeno v ceno potovanja. Ker pa je to zavarovanje zelo ozko, priporočamo dodatno še: evropsko turistično zavarovanje in sicer kot celosten paket ali samo zavarovanje odpovedi ali samo zavarovanje na potovanju. Če potnik ob prijavi predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo mogel udeležiti, lahko aranžma ob rezervaciji zavaruje. Velja za primer višje sile: prometne nesreče, bolezni ali smrti v ožji družini in se uveljavlja z ustreznimi potrdili. Opravičljivost odpovedi mora biti obvezno javljena takoj po nastopu in dokumentirana z ustreznimi potrdili. Priporočamo Evropsko turistično zavarovanje, kjer je možno zavarovati odpovedni riziko, zavarovanje na potovanju ali kot celostni zavarovalni paket. Podrobnosti so na voljo na prodajnih mestih. V primeru, da

posameznik na lastno željo med letovanjem odstopi od koriščenja plačanih uslug, ni opravičen do vračila denarja. Organizator ne vrača denarja za ne izkoriščene storitve. V primeru, da v kraju letovanja zbolite in se predčasno vračate, pa se odjavite in vzemite potrdilo o odjavi, ki je potrebno v primeru zavarovanja, da se dostavi na zavarovalnico za refundacijo, kadar je aranžma celostno zavarovan.

ODPOVED POTOVANJA V kolikor potnik odpove potovanje, za katerega se je prijavil ima TA Britannia tours pravico zadržati del plačila zaradi stroškov, ki so s takšno odpovedjo povezani, glede na čas odpovedi in vrsto turističnega aranžmaja.


Za turistične aranžmaje po Sloveniji in Evropi ima agencija pravico zadržati:

– do 30 dni pred odhodom 10% cene aranžmaja (minimalno 15,00 EUR)

– 29-22 dni pred odhodom 20% cene aranžmaja

– 21-15 dni pred odhodom 35% cene aranžmaja

– 14-8 dni pred odhodom 60% cene aranžmaja

– 7 dni do dneva odhoda oz. po odhodu 100 % cene aranžmaja

– ne udeležba brez odpovedi 100% cene aranžmaja

Za potovanja ko TA Britannia tours ni organizator turističnega aranžmaja veljajo strožji pogoji v primeru odpovedi potnika:

– do 30 dni pred odhodom 35% cene aranžmaja (minimalno 15,00 EUR)

– 29-14 dni pred odhodom 60% cene aranžmaja

– 7 dni do dneva odhoda oz. po odhodu 100 % cene aranžmaja

– ne udeležba brez odpovedi 100% cene aranžmaja


Za medkontinentalna potovanja (potovanja izven Evrope) veljajo strožji pogoji v primeru odpovedi potnika:

-do 60 dni pred odhodom 5% (administrativni stroški- min 15,00 EUR)

-59-45 dni pred odhodom 10% cene aranžmaja

-45-30 dni pred odhodom 20% cene aranžmaja

-29-22 dni pred odhodom 40% cene aranžmaja

-21-15 dni pred odhodom 60% cene aranžmaja

-14-8 dni pred odhodom 80% cene aranžmaja

-7 do dneva pred odhodom 100% cene aranžmaja

-neudeležba brez odpovedi 100% cene aranžmaja

Za individualne rezervacije veljajo strožji pogoji v primeru odpovedi potnika:

– do 30 dni pred odhodom 30% cene aranžmaja (minimalno 15,00 EUR)

– 29-7 dni pred odhodom 70% cene aranžmaja

– 7 dni do dneva odhoda oz. po odhodu 100 % cene aranžmaja

– ne udeležba brez odpovedi 100% cene aranžmaja

POMEMBNO: Navedena višina stroškov zaradi odpovedi potovanja ne velja za strošek izbranih letalskih vozovnic ter za storitve kupljene preko rezervacijskih sistemov s posebnimi pogoji kot so: hoteli, najem avtomobila, transferji, razne vstopnice, trajektni prevozi, vizumi… Za vsako tako storitev je lahko strošek odpovedi tudi 100% že na dan nakupa. Posebne pogoji so praviloma navedeni ob prijavi ali ob potrditvi ponudbe (na pogodbi), zato se v primeru potnikove odpovedi individualnega aranžmaja te storitve obravnavajo ločeno od klasične lestvice odpovednih stroškov, navedenih zgoraj. Taki posebni pogoji so velikokrat določeni, ko se kupuje storitev po nižji ali znižani ceni z rezervacijskih sistemov za zgoraj navedene storitve in ne dopuščajo sprememb ali odpovedi.

Za spremembo rezervacije do 30 dni (Europa ) oz. do 60 dni  (svet) pred odhodom. V kolikor so v programu pogoji za povračilo stroškov drugače določeni, veljajo pogoji iz programa. Nakup letalskih kart, križarjenja, rezervacije hotelov brez možnosti odpovedi brez stroškov, najem renta car itd.

Za križarjenja in potovanja z vključenim letalskim prevozom veljajo pogosto še strožji odpovedni pogoji, z njimi mora biti potnik ob rezervaciji seznanjen. V takih primerih veljajo odpovedni pogoji ladjarja oz. letalskega prevoznika za celoten program ali za del programa, na katerega se storitev letalskega prevoznika ali ladjarja nanaša.

NIZKOCENOVNI letalski prevozniki imajo strožje pogoje (vračilo denarja za letalsko vozovnico ni možno od dneva rezervacije) in zato za takšne rezervacije veljajo odpovedni pogoji letalskih prevoznikov.

VODENJE skupinskih izletov opravljajo kvalitetni vodniki pri počitnicah tudi spremljevalci. Odličnemu vodenju namenjamo v naši agenciji še posebno pozornost. Vodnik potnikom pomaga tudi pri urejanju formalnosti, pri prehodu mej in skrbi za potnikovo počutje. V različnih delih pa sodelujemo tudi z raznimi lokalnimi vodniki, ki se bodo s sodelovanjem z našim vodnikom trudili za čim boljše doživetje. Zaradi nepredvidenih okoliščin si agencija pridržuje pravico menjati vodnika, za katerega kvaliteto prav tako jamči.

MINIMALNO ŠTEVILO UDELEŽENCEV je napisano pri programih, če ni navedeno pa je 40 za avtobusne programe. Pri manjšem številu je izvedba možna z doplačilom. Minimalno št. udeležencev na posameznem odhodnem kraju je 8 oseb (velja za krajša eno in dvodnevna avtobusna potovanja v primeru, ko je odhodno mesto na začetku poti in je od tam tudi drugačna cena).

ODHODI IN PREVOZ. Če ni navedenih dodatnih navodil velja, da avtobus pobira v Celju in Ljubljani. Če se za posamezni program prijavi večje število potnikov, ki so iz kraja ki ni na relaciji potovanja, je možno pobiranje le teh v njihovem kraju proti ustreznemu doplačilu.

SEDEŽNI RED se določi za avtobusna potovanja po Evropi. Po prijavah sledi, torej vrstni red fiksne prijave z vplačilom 30%. Pridržujemo si končno pravico razvrstitve potnikov glede na spremembe pri prijavah in glede na razpored sedežev na avtobusu. Na letalskih aranžmajih se sedežni red določi le v primerih, ko je to možno in smiselno glede na velikost skupine in način potovanja.

POTOVALNI DOKUMENTI in OSTALE POTNIKOVE OBVEZNOSTI:

Potnik se je dolžan informirati o veljavnih predpisih, o potnih listinah, vizumih, deviznih, carinskih in zdravstvenih predpisih. Potnik je dolžan skrbeti, da on osebno, njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo pogojem, predvidenim z obmejnimi carinskimi, zdravstvenimi in drugimi predpisi svoje država, kakor tudi tiste, v katero ali skozi katero potuje. Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven potni list ali drug ustrezen veljaven osebni dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. V primeru, da posamezne države pogojujejo vstop v državo z določeno časovno veljavnostjo potovalnega dokumenta pred iztekom veljavnosti na dan vstopa, je dolžan potnik na ta določila sam paziti. V primeru, da zaradi neizpolnitve katere od teh dolžnosti pride do težav na potovanju (npr. prepoved vstopa v državo ali na letalo ..) potnik sam krije vse nastale stroške. Potnik je tudi dolžan upoštevati napotke in obvestila, ki jih prejme ter paziti, da je njegovo obnašanje ustrezno. TA Britannia tours si pridržuje pravico, da potnika, ki s svojim ravnanjem moti normalen potek potovanja ali krši predpise države RS ali tiste v kateri se nahaja, s potovanja odstrani na njegove stroške. Veljaven osebni dokument mora imeti potnik s seboj tudi pri potovanju v schengenskem območju EU. V primeru, da pozabi dokument in zaradi tega ne odpotuje, potem potnik sam krije vse nastale stroške. Potnik je ob prijavi dolžan navesti točne podatke tudi o osebah, ki potujejo z njim. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti, nositi s seboj. V primeru, da potnik ne navede pravilnih podatkov (npr. navede napačno starost otroka, napačno ime), je dolžan pokriti stroške, ki jih lahko hotel oz. počitniški objekt zaradi tega dodatno zaračuna.

PRTLJAGA Organizator potovanja se bo v primeru kraje prtljage in drugih dragocenosti na potovanju po najboljših močeh potrudil, da bo potniku čim bolj olajšal pri reševanju situacije, a zanjo ne bo odgovarjal. Organizator potovanja je lahko samo posrednik med potnikom in prevoznikom/hotelirjem ali policijo, vendar brez vseh materialnih obveznosti. V primeru letalskih prevozov ima potnik pravico do brezplačnega prevoza do 20 kg prtljage na rednih linijah, pri charterskih pa do 15 kg prtljage (razen, če je v programu navedeno drugače). Navedeno ne velja pri nizko cenovnikih, kjer prtljago dodatno zaračunavajo. Za prtljago v letalskem prometu odgovarja letalski prevoznik.

LETALSKI PREVOZI so v celoti v pristojnosti posameznega prevoznika, zato TA Britannia tours za določene spremembe, ki nastajajo včasih kot posledica le tega, ne more prevzeti odgovornosti, saj na njih nima vpliva. Še posebej pri čarterskih poletih se lahko zgodi, da se načrtovana ura poleta spremeni tudi tik pred odhodom. Kot organizatorji se bomo v takem primeru potrudili najti organizacijsko najboljšo možno rešitev tudi v takem primeru, zato si v nujnih primerih pridržujemo pravico do spremembe kraja in časa leta ter prerazporeditve določenih ogledov, če bo to potrebno itd. Za dodatne stroške in zamujene neizpolnjene storitve žal, ne odgovarjamo. Potniki morajo v takšnih primerih odškodnino urejati z letalskim prevoznikom. Pri čarterskih poletih na letovanja se smatra, da sta prvi in zadnji dan namenjena poletu–potovanju v kraj letovanja in nazaj.

NASTANITEV Organizator zagotavlja, da bodo gostje nastanjeni v objekte, ki so bili rezervirani. V primeru zasedenosti (overbookinga) pa bodo nameščeni v objekt enake ali višje kategorije. Večina odhodov je ob sobotah in nedeljah (razen če je navedeno drugače). V objekte se je možno večinoma namestiti prvega dne po 14. uri, na dan odhoda pa jih morate zapustiti do 10. ure (razen, če je izrecno drugače navedeno). Če potnik pri rezervaciji ne doplača sobe s posebnimi značilnostmi (pogled na morje, balkon, lega – orientacija, določeno nadstropje), je nastanjen v eni od sob hotela, ki so uradno registrirane za izdajanje gostom. Razdelitev sob je v pristojnosti hotelirjev, organizator potovanja na to nima vpliva, potnikove želje lahko posreduje, ne more pa zagotoviti, da bodo le-te tudi izpolnjene. Pri nastanitvi v sobo 1/2+1 mora potnik upoštevati, da gre največkrat dejansko za dvoposteljno sobo s pomožnim ležiščem, pri čemer nastanitev tretje osebe ne ustreza standardu nastanitve ostalih dveh oseb.
Ponavadi gre za zložljivo posteljo, ki po velikosti in udobju ni enaka normalni postelji in je primerna za otroke.

KATEGORIZACIJA objektov je takšna kot je zatečena ob pripravi kataloga. Kategorizacije objektov so nacionalne. Organizator ne odgovarja zaradi prekategorizacij in sprememb oznak. TA Britannia tours si pridržuje pravico do tiskarskih napak v katalogu. V primeru takšnih napak vas bo ob prijavi o tem obvestil prodajni referent.

TURISTIČNA TAKSA (TT) je večinoma vključena v ceno. Za apartmajska naselja se taksa plača na prodajnih mestih. Kjer je to posebej navedeno, pa gostje plačajo turistično takso ob prihodu v kraj bivanja. Pri posameznih objektih so možna odstopanja od tega pravila, kar je tudi navedeno.

HIŠNI LJUBLJENCI – domače živali je možno pripeljati v objekte, kjer je to navedeno v opisu in ob predhodni potrditvi. Domačo žival je treba ob rezervaciji obvezno najaviti.

ZASEBNI APARTMAJI Vaše počitniško stanovanje! Najem apartmaja vključuje porabo vode, plina in elektrike in menjavo posteljnine (ponekod tudi brisač) 1x tedensko. Kuhinjske krpe prinesite s seboj. V apartmaju lahko biva le toliko oseb kot je v njem ležišč, ne glede na starost (izjemoma so lahko v apartmaju otroci brez ležišča, ki bivajo brezplačno oz. plačajo samo pavšal). Ob neupoštevanju tega pravila, vam lahko ob prihodu v apartma v primeru večjega števila oseb zaračunajo dodatne osebe po višji ceni ali odklonijo nastanitev.

PONUDBE V ZADNJEM HIPU ALI FORTUNA, RULETA, JOCKER, IPD. ARANŽMAJI Ponudbe v zadnjem hipu so posebna kategorija aranžmajev, kjer so potniku na razpolago zadnja razpoložljiva mesta v določenem kraju in v določeni kategoriji objekta. Pri tovrstnih ponudbah upoštevajte da je lega možna tudi na slabših lokacijah (mestni hotel, večja oddaljenost od plaže, bližina gradbišča … ) tudi sobe so večkrat na slabši lokaciji v objektu oz. so skromneje opremljene (pogled na parkirišče, nad kuhinjo, ob dvigalu, nad diskoteko …). V kolikor gre za ponudbo tipa fortuna, jocker, ruleta ipd, je ime hotela znano šele ob prihodu v kraj letovanja in izbira lege objekta in tipa sobe ni možna (organizator jamči le kategorijo ter storitev v hotelu). Prav tako je pri ponudbi “best price ” tudi potrebno vedeti, da so to sobe s slabšo lego v hotelu in tudi manj prostorne.  

ODPOVED ORGANIZATORJA Organizator lahko spremeni program ali odpove posamezne aranžmaje v primeru premajhnega št. prijavljenih, sprememb voznih redov, odpovedi prevoznikov ali višje sile, vendar najkasneje 7 dni pred odhodom.

REKLAMACIJE v primeru pomanjkljivih storitev, neopravičenem izostanku ogledov, neustrezna kvaliteta namestitve itd. na potovanju morajo biti obvezno podane takoj na licu mesta našemu vodniku ali našega predstavniku, agentu, izvajalcu, receptorju objekta v katerem stanuje ali na dežurno telefonsko številko, ki jo dobite v obvestilu, saj se večino težav da rešiti na mestu samem. V kolikor se predmet reklamacije ne da odpraviti, je potnik dolžan pridobiti potrdila o pomanjkljivosti s strani receptorja, vodnika. Organizator bo upošteval samo reklamacije, ki so ugotovljene na kraju samem in bodo predložene v pisni obliki na prodajnem mestu, ali priporočeno poslane v pisni obliki v 2 mesecih po koncu potovanja. Organizator je dolžen prvič pisno odgovoriti v 8 dneh po prijemu pritožbe, dokončno pa v primernem roku, potrebnem za pridobitev informacij o vzroku pritožbe; v času, ki je potreben, da pridobi informacije od tretjih oseb v skladu z 892. členom obligacijskega zakonika. Dokler organizator ne izda sklepa, se potnik odreče dajanju informacij medijem. Maksimalno nadomestilo po pritožbi lahko doseže znesek cene aranžmaja.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV. TA Britannia tours varuje osebne podatke v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Pri prijavi potnika vprašamo, ali soglaša z uporabo osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, statistične obdelave in za obveščanje o ponudbi turistične agencije. V kolikor se strinja, poda tudi pisno izjavo.

USTNE INFORMACIJE, ki jih stranke dobijo na prodajnih mestih, ne obvezujejo organizatorja bolj kot pisne navedbe v ponudbi ali programu.

SPLOŠNI POGOJI turistične agencije Britannia tours so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta TA Britannia tours in potnik, ki se prijavlja za določen turistični aranžma. Splošni pogoji so sestavni del vseh programov in so na voljo na vseh prodajnih mestih. V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje po internetu se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma po internetu naročil turistični aranžma. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani tudi na spletni strani www.britannia-tours.si

Avgust 2018

TA Britannia services limited, Britannia tours, podružnica Celje

Close Menu
×

Cart